
Opis wydarzenia
Drodzy uczestnicy! Ponieważ wciąż nie możemy zagwarantować, że pierwsza runda RD odbędzie się (pozostajemy w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa), przygotowaliśmy dla Was wydarzenie zastępcze. Na chwilę obecną proponujemy trening samochodowy, który odbędzie się dnia 30.05.2020 na Torze Kielce. Sytuacja jest jednak dynamiczna i dnia 18.05.2020 mają zostać opublikowane nowe przepisy. Być może nowe prawo zezwoli na zorganizowanie pierwszej rundy. Co zamierzamy ?
Na dzień dzisiejszy, tak jak wspomnieliśmy powyżej proponujemy trening. Jeżeli nowe przepisy zezwolą na organizacje pierwszej rundy to z pewnością ona się odbędzie, na dobrze Wam znanych Race Day'owych zasadach. Co z Waszymi wpisowymi w takim wypadku? Oczywiście macie pełną dowolność.
- Jeżeli zapisaliście się na trening a my zdecydujemy się na organizaccje pierwszej rundy, to Wasze wpisowe zostanie zaksięgowane na jej poczet.
- Jeżeli zapisaliście się na trening ale nie będziecie chcieli brać udziału w pierwszej rundzie to zwrócimy Wam wpisowe.
Na chwilę obecną pozostajemy jednak przy organizacji treningu i w dalszej części tego opisu, opiszemy jego kształt.
Trening zostanie podzielony na trzy sesje po trzy godziny.
Sesja I - 9:00 - 12:00
Sesja II - 12:00 - 15:00
Sesja III 15:00 - 18:00
Oczywiście możecie się zdecydować na udział w więcej niż jednej sesji. Jednorazowo na obiekcie będzie znajdowała się bezpieczna ilość samochodów i uczestników, odpowiednio od siebie rozsuniętych.
Przygotujemy ciekawą trasę o charakterze odcinka o długości około 4 kilometrów. Niewielka ilość załóg spowoduje, że będzie mnóstwo jazdy.
I jak zwykle mamy dla Was niespodziankę! Ponieważ chcemy się wyróżniać na tle innych podobnych wydarzeń, na naszym treningu będzie obecny profesjonalny pomiar czasu!
Koszt udziału w jednej trzygodzinnej sesji to 400 zł. Dla posiadaczy karty członkowskiej koszt ten zostaje obniżony do 350 zł.
Serdecznie zapraszamy!
Zapisani
Uczestnik | Samochód | Opłata | Klasy | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | Zbigniew Niebrzydowski | BMW E36 M3 (1994) | tak | RWD_PLUS, ON | |
2 | ![]() |
Krzysztof Niebrzydowski | BMW E36 (1996) | tak | RWD_PLUS |
3 | ![]() |
Maciej Kalinowski | Subaru IMPREZA WRX STI (2002) | tak | AWD |
4 | Przemek Ledzion | Subaru Impreza STI (2010) | nie | AWD | |
5 | Dominik Ledzion | BMW E36 compact (1999) | nie | RWD | |
6 | Marek Suder | Ford Escort (2000) | nie | AWD | |
7 | Arkadiusz Kula | Peugeot 306 (1999) | tak | FWD | |
8 | Andrzej Borkowski | Mitsubishi Lancer EVO V (1999) | nie | AWD | |
9 | AgataRogala | Renault Clio III Sport (2000) | nie | FWD | |
10 | JacekRogala | Nissan 350Z (2008) | nie | RWD_PLUS | |
11 | JerzyRogala | Subaru Impreza WRX STI (2010) | nie | AWD | |
12 | Robert Gurgul | Subaru Forester (2005) | tak | AWD | |
13 | Michał Bogusz | Subaru Impreza (2002) | tak | AWD | |
14 | Małgorzata Opałka | BMW E36 (1993) | nie | RWD | |
15 | Grzegorz Olchawski | Audi Quattro (1985) | nie | AWD | |
16 | Marcin S | Audi Quattro (1985) | nie | AWD | |
17 | Complex Motorsport | Toyota Celica GT WSMP 1 (1996) | nie | FWD | |
18 | Michał Horodeński | Toyota Celica GT WSMP 2 (1995) | nie | FWD | |
19 | Arek Sałaciński | Toyota Celica GT WSMP 3 (1997) | nie | FWD |